Jak otrzymać dostęp do e-dziennika UONET+?
Warunkiem otrzymania dostępu do dziennika elektronicznego jest wprowadzenie do e-dziennika Twojego adresu e-mail. W zależności od wewnętrznych ustaleń szkoły zajmuje się tym sekretarka lub wychowawca klasy.
Sekretarka lub wychowawca (np. na wywiadówce) przekaże Ci adres dziennika elektronicznego - https://uonetplus.vulcan.net.pl/kielce. Wpisz go w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu. Kliknij przycisk "Zaloguj się", a następnie – "Przywracanie dostępu".
W wyświetlonym oknie w polu edycyjnym wpisz znaki z obrazka widocznego ponad nim. Jeśli zestaw znaków na obrazku jestnieczytelny, możesz wygenerować następny obrazek klikając ikonę "Zmień próbkę". Następnie wprowadź adres e-mail i kliknijprzycisk "Wyślij wiadomość".
Po kliknięciu przycisku "Wyślij wiadomość", jeśli wpisałeś poprawne znaki, wyświetli się następująca informacja, a na podany przez Ciebie adres email zostanie wysłana informacja.Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać hasło.W oknie "Aktywacja konta" ponownie przepisz znaki z obrazka, wprowadź hasło, którego będziesz używał logując się do e-dziennika.Program podpowie Ci jakie warunki hasło musi spełniać. Po wpisaniu takiego samego hasła w obu polach, kliknij przycisk "Ustaw nowe hasło".
Po kliknięciu "Ustaw nowe hasło", wyświetli się następująca informacja.
Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.